Jak probíhá pasportizace? Jak se vytváří pasport?

Proces pasportizace, ať už se týká čehokoliv, je jednou ze základních činností při správě majetku. My Vás tímto procesem provedeme krok za krokem, abyste si mohli lépe představit, co Vás čeká, pokud se pro pasport rozhodnete.

1. krok – rozhodnutí

Nejčastějším důvodem, kdy se starostové rozhodnou pro realizaci pasportu, je žádost o dotace. Dalším důvodem je potřeba snížení nákladů na provoz obce či města. Nejjednodušší cestou je nás kontaktovat. Máte hned několik možností. Můžete nás kontaktovat pomocí poptávkového formuláře, e-mailu, telefonicky ale i na facebookových stránkách a my Vám na základě Vašich požadavků vyhotovíme nezávaznou nabídku.

2. krok – Osobní setkání

Ke každé poptávce přistupujeme individuálně. Proto preferujeme osobní setkání, kde si společně se starostou upřesníme podmínky zpracování pasportu a co bude pasport obsahovat. Součástí této osobní schůzky je také prohlídka částí obce či města, které budou předmětem pasportu. Pokud jste si nechali zpracovat pasport už dříve, Vaše tištěné podklady převedeme do digitální podoby a budeme s nimi dále pracovat dle Vašich požadavků.

3. krok – Sběr dat v terénu

Díky osobní schůzce přesně víme, co starosta potřebuje a nastupuje tým techniků. Jejich práce spočívá ve zmapování města či obce a pečlivém sbírání dat potřebných pro pasport. Ke sběru dat využívají speciální přístroje a mapovou aplikaci Gisella, která je pro tuto práci ideálním pomocníkem.

4. krok – Zpracování dat v GIS aplikaci

Data jsou nasbírána a teď je čas je zpracovat. Zpracování probíhá tak, že data jsou exportována z aplikace Gisella a následně jsou několikrát kontrolována, opravována a doplněna o další informace z fotografií, které byly během sběru dat pořízeny.

5. krok – Import dat

Pokud dosud nemáte geografický systém pro správu dat, námi vytvořený pasport je importován do webové aplikace WEGAS. V případě, že využíváte jiný systém, budou Vám data importována do Vašeho systému. Pokud preferujete tištěnou podobu, bude Vám pasport poskytnut touto formou.

6. krok – Prostor pro úpravy

Ať už si budete pasport prohlížet ve Vašem geografickém systému, v tištěné podobě, nebo budete využívat aplikaci WEGAS, Váš názor nás zajímá. V případě, že si přejete cokoliv změnit, upravit či doplnit, kontaktujete nás a my Vaše připomínky do pasportu zapracujeme. Ve chvíli, kdy jste s výslednou podobou pasportu spokojeni, následuje finální fáze procesu pasportizace, a tou je samotné předání výsledného pasportu.

7. krok – Předání pasportu

Výsledný pasport Vám předáme jak v písemné, tak i v elektronické podobě. V případě, že si vyberete import pasportu do systému WEGAS, naučíme Vás, jak s ním dále pracovat. Pomocníkem pro Vás bude také nápověda k našemu systému, která Vám usnadní správu Vašich dat.

Nyní už máte představu, jak proces pasportizace probíhá. Přestože byl rozdělen do několika kroků, všechny části mají jeden společný prvek a tou je komunikace. Ta má pro nás zásadní význam, abyste ve finále byli Vy i my spokojeni s výsledkem naší spolupráce.

Máte zájem o zpracování pasportu či cenovou nabídku? Neváhejte nás nezávazně kontaktovat

Zpět na ostatní dotazy