Pasport hřbitova

Pasport hřbitova je základní evidencí hřbitovů vedenou jejich správcem. Základním principem pasportu hřbitova je správa (pořízení, aktualizace, evidence) popisných a grafických dat hrobových míst (hrobů, hrobek a urnových míst). Kvalitně zpracovaná dokumentace následně umožňuje efektivnější a provázanější správu obce, která minimalizuje náklady a vynaložený čas.

Stručný obsah pasportizace hřbitova:

  • Zaměření polohy hrobových míst (HM) na pozemku hřbitova
  • Zjištění plochy HM
  • Pořízení fotografie hrobu
  • Opis údajů z náhrobku
  • Zanesení údajů z náhrobku do systému
  • Zanesení údajů o rozměru HM do databáze
  • Přehled volných hřbitovních míst včetně návrhu nových
  • Možnost doplnění polohopisu (zákres stromů, odpadních nádob, zdrojů vody, …)
  • Zakreslení HM do mapy
  • Vytvoření aktivní vrstvy hrobu v mapě
  • Nahrání fotografie hrobu do systému
  • Zobrazení fotografie v mapě

Součástí předání pasportu hřbitova může být i mapová aplikace WEGAS. V aplikaci je možné:

  • Vedení evidence hřbitova
  • Vedení hřbitovní knihy
  • Evidence poplatků za hrobová místa
  • Generování nájemních smluv
  • Hlídání končící platnosti nájemních smluv
  • Zobrazování fotografií
  • Sdílení vybraných údajů s veřejností